Ноября 2018 Декабря 2018
По Вт Ср Че Пя Су Во
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

Методичні публікації

Еще статьи...

7 клас Заняття об'єднання за інтересами "Мій рідний край"

Вчитель: Самойленко Н.Г.

 

Тема: Багатство надр нашого краю

Мета: поглибити знання учнів з мінералогії, актуалізувати знання про корисні копалини і особливості їх розміщення на території Дніпропетровської області; формувати екологічну культуру учнів, бережне ставлення до природних ресурсів;розвивати пізнавальний інтерес до теми, вміння працювати з різноманітними джерелами  інформації;виховувати любов до рідного краю та творчу особистість учнів.

 

Методична мета: використання прийомів діяльнісного навчання для формування стійкої мотивації до раціонального природокористування.

 

Подробнее...

2 клас. Українська мова

 

Вчитель: Червоноштан В. Г.

Тема: Словникові слова

Мета: Вчити дітей формувати думки й поєднувати їх у логічному зв’язному викладі; удосконалювати навички каліграфічного письма; розвивати зв’язне мовлення, образність мислення; вміння грамотно, логічно й послідовно збагачувати й уточнювати словникові слова; робити висновки;  виховувати любов і бережне ставлення до птахів, прагнення вивчати рідну мову.

 

Методична мета: розвиток творчого потенціалу учнів шляхом використання прийомів розвиваючого навчання.

Подробнее...

Короткий термінологічний словник з інноваційних педагогічних технологій

Авторитарне (лат. autoritas — влада, вплив) виховання — педагогічна концепція, яка передбачає підкорення вихованця волі вихователя. Придушуючи ініціативу і самостійність, А. в. перешкоджає розвитку індивідуальності дитячої особистості, призводить до її нівелювання, виникнення конфронтації між педагогом і дітьми.

Авторська школа — експериментальний навчально-виховний заклад, діяльність якого базується на розробленій автором чи авторським колективом педагогічній концепції. Термін запроваджено наприкінці 80-х років XX ст., однак у світовій педагогіці авторськими за суттю були навчальні заклади Й.-Г. Песталоцці, Ф. Фребеля, школи М. Монтессорі, Р. Штейнера, А. Макаренка, В. Сухомлинського та ін.

Подробнее...

Метод проектів у виховній роботі

Вчитель історії: Поляков С.Я.

Колектив нашого навчального закладу працює над впровадженням інноваційних технологій. Найбільш ефективною виявилась така форма інноваційної діяльності як проектування. Адже, проектування це можливість творчої організації як навчальної так і виховної роботи учителя та учнів.      Прикладом впровадження методу проектів у колегіумі «Створення історико-краєзнавчого музею». Основним завданням музею має стати найповніше задоволення запитів учнів на інформацію, духовний та культурний розвиток, патріотичне виховання молоді, створення умов для вивчення, збереження і популяризації історії рідного краю, його культури, традицій. З власного досвіду можу сказати, що проектна діяльність дозволяє учням розвивати пізнавальні навички учнів та вміння самостійно конструювати свої знання, організувати змістовне проведення позаурочного часу. Прикладом може стати робота над проектом учнів 11 класу «Традиції моєї сім’ї. Сімейні реліквії». Змінюючи психологічний клімат в органах учнівського самоврядування  у класі я переорганізовую свою виховну роботу і роботу учнів на різноманітні види самостійної діяльності учнів, на пріоритет діяльності дослідницького, пошукового, творчого характеру. Основний чинник, який спонукав мене до використання проектів у виховній роботі це те, що він дозволяє включити у цей процес велику кількість учнів та організувати співпрацю учителя та учнів через активну та творчу діяльність. Розвиток пізнавальних інтересів, творчих навичок, уміння самостійно здобувати знання є метою застосування проектних технологій. Що може бути кращим для становлення особистості, ніж відчуття успіху і власної значущості від результатів власної діяльності. Таким чином, використання проектних технологій у виховній роботі створює умови для всебічного розвитку особистості у процесі організації творчої діяльності. Успіх упровадження проектної технології залежить від усвідомлення її значення, знання й дотримання ними алгоритму проектної діяльності.

Подробнее...