Января 2020 Февраля 2020
По Вт Ср Че Пя Су Во
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Методичні публікації

Еще статьи...

Кросікова Ольга Зіновіївна,

заступник директора з навчально-виховної

роботи колегіуму № 11 загальноосвітнього

навчального  закладу І-ІІІ ступенів

м. Новомосковська Дніпропетровської обл.

Дидактичні ігри на уроках математики

Для багатьох дітей математика є складним, не цікавим  предметом. Це можливо пояснити тим,що у них погано розвинені такі функції пізнавальної діяльності як аналіз,синтез,узагальнення,вміння порівнювати, класифікувати, диференціювати. Сучасним методом навчання і виховання, що сприяє оптимізації та активізації навчального процесу та дозволяє показати цікаві й захоплюючі грані математики, є дидактична гра. Гра охоплює всі періоди життя людини. Це важлива форма її життєдіяльності, а не вікова ознака. З грою людина не розлучається все життя, змінюються лише її мотиви, форми проведення.. Дидактична гра – це вид діяльності, залучившись до якої, діти навчаються. Поєднання навчальної спрямованості та ігрової форми дозволяє стимулювати невимушене оволодіння конкретним навчальним матеріалом [4].

Подробнее...

Походєєва Людмила Олександрівна,

заступник директора з навчально-виховної

роботи колегіуму № 11 загальноосвітнього

навчального  закладу І-ІІІ ступенів

м. Новомосковська Дніпропетровської обл.

ФОРМУВАННЯ  ДУХОВНОВНОГО  СВІТУ  ОСОБИСТОСТІ

ЗАСОБАМИ  УРОКІВ  МИСТЕЦТВА

Урок є значущим елементом виховання особистості, яка пізнає закономірності життя і будує своє життя з урахуванням цих закономірностей. Значну роль  у формуванні духовного світу особистості відіграють предмети художньо-естетичного циклу, а саме інтегрований курс «Мистецтво», що вивчає всі види мистецтва в контексті світової історії, регіональних співвідношень і дає має можливість молодій людині осягнути духовні сенси, що зосереджені в різноманітних творах мистецтва.

Подробнее...

Махно Олена Володимирівна,

заступник директора з науково-методичної роботи

колегіуму №11 загальноосвітнього навчального

закладу І-ІІІ ступенів;

Третьякова Тетяна Миколаївна,

директор колегіуму №11

загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів

Сучасний вчитель Нової української школи

Педагогічна діяльність вчителя ХХІ століття значно відрізняється від попередніх років. Сучасність вимагає, щоб методологічна культура вчителя базувалася не лише на використанні, набутих в процесі професійної підготовки, знань, а на науковій діяльності. Звідси слідує, що мета, об’єкт, методи і засоби навчання будуть іншими. Сучасний вчитель не просто навчає, а обирає такі шляхи навчання, які будуть більш ефективними, об’єктом його діяльності стає здобувач освіти, а не просто учень, а методи і засоби, які він використовує направлені на дослідження певних явищ і процесів. Методологічна культура вчителя базується на науковому мисленні, постійному пошуку та вирішенні поточних питань, логічному застосуванні набутих педагогічних знань з метою  реалізації компетентнісного підходу до навчання. Це все зумовлено тим, що змінилася основна мета освітнього процесу. Метою Нової української школи є випускник – патріот, інноватор, цілісна особистість.

Подробнее...

Гапанюк Марія Григорівна,

учитель початкових класів,

колегіум №11 загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів

ОСОБИСТІСТЬ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ

В УМОВАХ НОВОЇ ШКОЛИ

Хто осягає нове, плекає старе,

Той може бути вчителем.

(Конфуцій)

Життя сьогодні змінюється стрімко.  Жодна професія не ставить таких вимог до людини, як професія вчителя.  За новим державним стандартом освіти ключовою фігурою нової школи є вчитель.  Особливі професійні та суспільні якості педагога, необхідність  бути завжди поруч учнів, батьків, громадськості – пред’являють  підвищені вимоги до особистості сучасного учителя. Вчитель не повинен боятися змінюватися. Яким же  він має бути в умовах Нової української школи?

Подробнее...