Декабря 2017 Января 2018
По Вт Ср Че Пя Су Во
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Інформація для батьків

Еще статьи...

Увага ГРИП! Інформація для роздумів

  1. Що таке грип у дітей?02
  • Грип - це гостре інфекційне захворювання, що викликається респіраторними вірусами.
  • Грипу підтверджені як дорослі, так і діти. Але саме діти, як правило, починають хворіти першими, випереджаючи дорослих. Тому фахівці часто називають дітей "індикаторами" підйому захворюваності на грип або іншими респіраторними хворобами.
  • Найбільшому ризику заразитися піддаються діти, які відвідують організовані колективи (ясла, дитячі садки, школи).

 

  1. Як діти заражаються грипом?

  • Вдихаючи повітря з найдрібнішими крапельками слини і мокротиння, які виділяються хворими при кашлі та чханні.
  • При контакті з хворими дітьми: граючи з ними, обмінюючись олівцями, користуючись загальним посудом.

 

  1. Як грип проявляється у дітей?

 

  • Початок захворювання раптовий, з високою інтоксикацією. Дитина стає млявою, скаржиться на сильний головний біль і загальну слабкість. У неї висока температура, що досягає 40 С, озноб і лихоманка

 

  • Не пізніше 2-3-го дня хвороби до симптомів інтоксикації приєднуються нежить, біль у горлі, сухий кашель.
  • У деяких дітей захворювання грипом може супроводжуватися болем у животі та блювотою.

  1. Що робити, якщо дитина захворіла?

 

  • Укласти в постіль в окремій кімнаті або, принаймні, відгородити його ліжко ширмою або фіранкою.
  • Викликати лікаря - тільки він зможе оцінити ступінь тяжкості захворювання і призначити правильне лікування!
  • До приходу лікаря дитину потрібно вкрити, напоїти гарячим трав'яним або ягідним чаєм. Якщо у неї немає алергії, то можна додати в чай ​​мед.

 

  1. Чим небезпечний дитячий грип?

 

  • У дітей після грипу часто виникають такі ускладнення: синусити, отити, пневмонії.
  • Серцево-судинні захворювання
  • Захворювання центральної нервової системи.
  • Потрібно негайно звернутися до педіатра, якщо: у дитини три або чотири дні тримається висока температура; дитина каже, що йому важко або боляче дихати, вона скаржиться на вушний біль або на сильний кашель.

 

  1. Чи можна попередити грип у дитини?

 

  • Краще грип не лікувати, а попереджати!
    Для профілактики грипу та ГРВІ потрібно протягом усього року зміцнювати організм дитини.
  • Дотримуватися режиму дня, що включає прогулянки на свіжому повітрі, а також збалансований раціон харчування з врахуванням індивідуальних особливостей дитини.
  • Проводити загартовування, масажі, лікувальну фізкультуру або фізіотерапевтичні процедури, рекомендовані лікарем.
    Мета профілактики - зміцнення захисних сил організму дитини!

 

  1. Увага!!!

 

  • Підвищення температури тіла - захисна функція організму, спрямована на боротьбу зі збудником захворювання, тому не слід зловживати жарознижувальними препаратами, якщо температура не перевищує 38-38,5 С.
  • Всі ліки дитині повинен призначати тільки лікар!
  • Всі "домашні засоби" слід застосовувати тільки за схваленням медичних працівників!
  • Під час лікування дуже важливо приймати якнайбільше ридини - соків, мінеральної води, морсів, і т.п.
  • Необхідно скоректувати харчування хворого: в ньому має бути більше продуктів, багатих вітамінами і мікроелементами (у т.ч. овочів і фруктів), а також кисломолочних продуктів із збільшеним вмістом біфідо - і лактобактерій.
  • Не потрібно заперечувати, якщо лікар рекомендує дитині лікування в стаціонарних умовах.
  • Необхідно захистити від грипу інших членів сім'ї.
  • Тим, хто ще не захворів, слід приймати препарати для профілактики, дотримуватися правил особистої гігієни, частіше провітрювати приміщення, а при контактах з хворими на грип та ГРВІ - обов'язково носити одноразову маску!

01

29 квітня на зустрічі психолога з батьками майбутніх першокласників була розглянута тема «Три кита спілкування: безоціночна комунікація, прийняття почуттів, право вибору». Протягом зустрічі психолог Мартинова М.М. підкреслила значення стилю спілкування з дитиною для розвитку особистості малюка. «Проблемні», «важкі» та «неможливі» діти, так само, як і діти «з комплексами», «забиті» та «нещасні» - завжди результат відносин у родині, що неправильно склалися. Доведено, що навіть найскладніших труднощів виховання можна позбавитися, якщо вдається відновити благо приємний стиль спілкування в родині.

Найголовніший принцип, без якого усі спроби налагодити відносини з дитиною є безуспішними – це безумовне прийняття (безоціночна комунікація). Це означає, дитину люблять не за щось, а просто так, просто за те, що вона є! Потреба у любові, у належності, тобто потрібності іншому, одна з фундаментальних людських потреб. ЇЇ задоволення – необхідна умова нормального розвитку дитини.

Батьки не повинні накопичувати свої негативні почуття. Їх треба виражати, але особливим чином. Можна виражати невдоволення окремим діями дитини, але не усією дитиною. Необхідно осуджувати її дії, а не почуття, і це невдоволення не має бути систематичним, інакше воно переросте у неприйняття дитини.

Також необхідно давати дитині право на самостійність. Не влізайте у справу, якою займається дитина, якщо вона не просить допомоги. Своїм невтручанням ви будете повідомляти їй: «Ти в порядку! Ти, звісно, впораєшся!».

У своєму спілкуванні з дитиною батьками необхідно користуватися Я-повідомленнями, тобто говорити про себе і свої почуття, а не нарікати на дитину. Тоді замість звичайних «ти мені набрид!» з’являються «Я роздратована», «Я втомилася».

Існує декілька основних правил спілкування з дитиною:

-         спілкування на рівні очей,

-         підтримувати у складній ситуації,

-         просити пробачення та поради,

-         дозволяти дитині проявляти власні емоції і ділитися з нею своїми,

-         дозволяти робити помилки і зустрічатися з їхніми наслідками,

-         100% увага мінімум 15 хвилин кожного дня,

-         тілесний контакт 3-4 рази на день як мінімум.

Рекомендації психолога

батькам старшокласників

У період підготовки до ДПА, ЗНО  діти відчувають велику фізичну та психологічну напругу. У цей період їм як ніколи потрібна підтримка та допомога батьків.

Важливо правильно організувати харчування дитини. Під час інтенсивної розумової напруги воно повинно бути збалансованим, різноманітним, з достатньою кількістю фруктів та овочів. Такі продукти, як риба, сир, горіхи, курага стимулюють роботу мозку. Також  корисним є шоколад.

Приділяйте дитині більше уваги. Будьте м’якіші з нею і не дуже категоричними у висловлюваннях. Коли дитина розповідає про свої хвилювання та тривоги,  не коментуйте їх, а підтримуйте словами: «В потрібний момент ти все згадаєш. Я вірю в тебе». Корисно розказати свою історію про успішну здачу екзаменів. Підтримувати можна засобом дотиків, сумісних дій, виразом обличчя. Підвищуйте  впевненість дітей у собі, тому що чим більше дитина боїться невдачі, тим більша ймовірність помилок.

Ефективна підготовка. Допоможіть дитині правильно організувати процес підготовки до ДПА, ЗНО. Спостерігайте за самопочуттям дитини. Намагайтеся створити атмосферу дружелюбності та поваги. Будьте одночасно добрими та твердими, але не виступайте у ролі судді.

Зберігайте спокій. Не підвищуйте тривожність дитини напередодні іспитів – це може негативно відобразитися на результаті тестування. Дитині завжди передається хвилювання батьків, і якщо дорослі у відповідальний момент можуть впоратися зі своїми емоціями, то дитина в силу вікових особливостей може емоційно «зірватися».

22 квітня відбулася чергова зустріч психолога Мартинової М.М. с батьками майбутніх першокласників. Тема зустрічі  - «Емоційна сфера першокласника».  Розглядаючи цю тему, психолог наголосила, наскільки важливою є ця сфера для дитини. Також не залишилися без уваги і емоції, які відчувають батьки. Є впевненість, що якщо більше уваги буде приділятися розвитку емоційного інтелекту, починаючи з дошкільного віку, не забуваючи при цьому батьків, то проблем, пов’язаних з дитячо-батьківськими відносинами буде набагато менше. Однією з основних причин порушення цих відносин є відсутність емоційно насичених та стійких відносин, дефіцит позитивних емоцій у спілкуванні дітей та батьків.

Таким чином, можна дати такі поради батькам:

  • Бувайте більше разом.
  • Підтримуйте успіхи дитини.
  • Розповідайте про свої емоції та почуття, бо це означає довіру.
  • Використовуйте привітні фрази.
  • Обнімайте не менш, ніж 4 рази на день, а краще 8!

Пам’ятайте, батьки, що кожним зверненням до дитини – словом, справою, інтонацією, жестом, насупленими бровами і навіть мовчанням ми сповіщаємо їй не тільки про себе, свій стан, але, в першу чергу, про саму дитину. Якщо повторюються знаки привітання, любові, прийняття, то у дитини складається враження «зі мною все добре», «я – гарний», а від сигналів осуду, невдоволення, критики – «зі мною щось не так», «я – поганий». Дуже важливо розуміти, що КОЖНЕ СЛОВО ЗАЛИШАЄ СЛІД!