Сучасний колегіум

Октября 2017 Ноября 2017
По Вт Ср Че Пя Су Во
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Методична робота

Еще статьи...

Організація методичної роботи в колегіумі

Організація методичної роботи в колегіумі №11 здійснюється на підставі Законів України «Про загальну середню освіту», «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти», Національної доктрини розвитку освіти України, Комплексної програми «Освіта для сталого розвитку» на період 2009-2015рр., забезпечення науково-методичного супроводу роботи над провідними науково-методичними проектами області «Педагогічні стратегії розвитку інноваційної особистості», «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості» та організації методичної роботи з проблеми “Розвиток креативності та творчого потенціалу учнів та педагогів в умовах школи випереджаючої освіти, спрямованої на формування нової системи ціннісних орієнтирів інноваційної особистості”.

Подробнее...

18 лютого було проведено чергове заняття Школи зростання педагогічної майстерності. Розглядалося питання використання в навчально-виховному процесі методу проектів та елементів тренінгу.

Докладніше:

Проектні технології

 

Суть проектної технології у функціонуванні цілісної системи дидактичних засобів (змісту, методів, прийомів тощо), що адаптує навчально-виховний процес до структурних та організаційних вимог навчального проектування. Воно, в свою чергу, передбачає системне і послідовне моделювання тренувального розв'язання проблемних ситуацій, що вимагають від учасників освітнього процесу пошукових зусиль, спрямованих на дослідження та розроблення оптимальних шляхів їх розв'язання (проектів), їх неодмінний публічний захист та аналіз підсумків упровадження.

Зростання популярності досвіду впровадження "методу проектів" у США та провідних країнах Європи протягом останнього часу веде до збільшення кількості різних підходів до трактування його суті. Тому, крім загального визначення суті проектної технології, ми пропонуємо ряд обов'язкових критеріальних вимог до її сучасного тлумачення:

Подробнее...

МЕТОДИЧНИЙ МІСЯЧНИК:

З  27 січня по 21 лютого проводився методичний місячник «Використання інноваційних форм та методів роботи з обдарованими учнями в навчально-виховному процесі». А рамках цього місячника педагогами колегіуму були розглянуті теоретичні питання щодо роботи з обдарованими учнями на психолого-педагогічному семінарі «Психологічні засади розвитку обдарованості», методологічному семінарі «Використання сучасних педагогічних технологій в роботі з обдарованими дітьми під час навчально-виховного процесу»,  педагогічних читаннях та тему «Психологія розвитку творчо обдарованої особистості». Протягом трьох тижнів проводились відкриті заходи, години спілкування, присвячені темі роботи з обдарованими дітьми. Вчителі колегіуму мали змогу відвідати 35 відкритих заходів своїх колег, обговорити їх на засіданнях динамічних груп. Крім того на відкриті години спілкування, уроки запрошувались батьки. Така плідна сумісна робота дуже корисна і допомагає знайти оптимальні шляхи по розвитку природних задатків та обдарувань всіх вихованців.

Розробки уроків - докладніше