Ноября 2018 Декабря 2018
По Вт Ср Че Пя Су Во
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

Шкільна бібліотека – духовний осередок колегіуму

Відродження духовності, національної самосвідомості можливе за умов реалізації емоційно-ціннісного компоненту освіти, виховання у школярів культури наукового мислення і вираження думки, формування потреби й умінь обґрунтовувати свої судження, робити логічно правильні висновки.

Сприяє цьому, перш за все, література.

Духовність і література – поняття нерозривні, бо література – невичерпне джерело духовності. Тому велику роль у становленні духовно-моральної особистості учнів грає шкільна бібліотека, яка сприяє організації бібліотечно-інформаційного і культурно-просвітницького забезпечення навчально-виховного процесу.

Учителі колегіуму разом з бібліотекарем шкільної бібліотеки працюють над залученням дітей до книги, тому що саме книга здатна впливати на духовний світ особистості.

Важливе значення для учнів має вміння орієнтуватись у безмежному книжковому океані. Завідуюча бібліотекою Сосненко Г.І. вчить дітей користуватись бібліотекою: її фондами, довідково-бібліографічним апаратом.

У рамках тижня української мови в бібліотеці проводяться бібліотечні уроки, які допомагають учням розібратись у великому книжковому світі.

Традиційним є конкурс «Найкращий читач колегіуму», мета якого - підвищення культурної компетентності учнів; заохочення дітей до систематичного читання задля постійного підвищення рівня особистісного розвитку; вироблення у дітей навичок самостійної роботи з книгою, підвищення якості й ефективності процесу читання: критичного аналізу, переосмислення і творчої інтерпретації прочитаного.

Необхідною умовою успішності духовного розвитку учнів є створення творчої, духовної атмосфери у школі: проведення КТС, предметних тижнів, заходів до визначних дат, у тому числі Дня української писемності, Дня рідної мови, шевченківських тижнів. Для проведення цих заходів у бібліотеці готуються виставки літератури, інформаційні бюлетені, тематичні папки.

Учні знаходять у бібліотеці додаткову літературу, необхідну для уроків, годин спілкування, написання рефератів, курсових робіт. Активно користуються учителі та учні періодичними виданнями.

Ресурси бібліотеки

Фонди:

Підручники – 11033 примірників:

1-4 класи: 2482 примірника;

5-9 класи: 6024 примірника;

10-11 класи: 2527 примірників.

Художня література – 21783 примірника.

Періодичні видання:

- Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України;

- Завуч;

- Управління школою;

- Директор школи;

- Виховна робота в школі;

- Юний натураліст;

- Нива знань;

- Джерело;

- Освіта Дніпропетровщини;

- Новомосковська правда.

 

 

pict0030img_0208

img_0210img_0212img_0215pict0465pict0028