Ноября 2018 Декабря 2018
По Вт Ср Че Пя Су Во
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

2 клас.  Основи здоров’я.  Урок з елементами тренінгу.

 

Вчитель; Гапанюк М.Г.

 

Тема: Права та обов’язки дитини в школі. Піклування про здоров’я дитини в школі.

Мета: знайомити учнів зі своїми правами та обов’язками в школі, що визначені конвенцією ООН «Про права дитини», визначати порадників та захисників у разі порушення прав дитини, вказати на піклування дорослих здоров’ям дитини в школі; розвивати повагу до себе та інших, виховувати бажання знати про права та обов’язки учнів.

Обладнання та матеріали:

-         фотоплакати;

-         сюжетні малюнки;

-         аркуші паперу;

-         маркери, фломастери.

Що підготувати заздалегідь:

-         фотоплакат колегіуму;

-         фото з життя школи;

-         зірочки для «феєрверку»;

-         вирізки для колажів.

Орієнтовний план тренінгу:

  1. Стартові завдання – 10хв.
  2. Робота в групах  - 15хв.
  3. Зворотний зв'язок – 10хв.
  4. Прощання – 5хв.

 

Хід уроку-тренінгу

Вступна частина.

1.Привітання:  Дзвоник гучно продзвенів

Про урок всіх сповістив.

-         Настрій гарний усі маєм?

-         Діти: настрій гарний усі маємо!

-         То ж хутчіш розпочинаємо!

-         Діти: з нетерпінням ми чекаємо!

2. Гра «Протягни руки…»

- до того, хто найспокійніший в класі;

- тому, хто ніколи й нікого не ображає;

- до того, хто найвищий в класі;

- тому, хто для вас є найкращим другом!

3.Правила

Вчитель: пропоную пригадати правила уроку, але їх не промовляти , а показати мімікою, жестами:

  • вчасно приходити на урок;
  • бути ввічливим;
  • поважати один-одного;
  • допомагати один-одному;
  • бути дружними  та ін.

4. Очікування

- На зірочці написати своє ім’я, а на прикріпленій до неї полосочці – свої очікування від уроку.

Повідомлення теми і мети уроку.   Основна частина уроку.

1.Мозковий штурм.

- Як ви вважаєте, наше здоров’я залежить лише від нас самих?

2.Міні-лекція

Вчитель:  Наше життя залежить не тільки від нас самих. Кожного з вас захищає сім’я, родина. Більш того, кожною дитиною опікується наша держава, суспільство. (Розповісти про прийняту Конвенцію ООН про права дитини.)

3.Робота з плакатом (читають разом):

Ти маєш право на:

-         здобуття освіти;

-         охорону здоров’я;

-         піклування дорослих;

-         рівність з іншими;

-         відпочинок і дозвілля;

-         повноцінне харчування та ін.

4. Гра «З’єднай стрілочкою» ( на дошці прикріплені фото з життя в школі, їх треба  з’єднати стрілочкою з тим правом , яке виконується, н.-д. фото з уроку - здобуття освіти; свято «Осінній ярмарок» - відпочинок  і дозвілля; фото з їдальні - повноцінне харчування та ін.)

5.Гра-руханка «Злива» (за вказівкою вчителя основні рухи повторюють діти які народилися влітку, зимою,весною та восени).

6. Робота в групах

1 група - визначає казки в яких в яких порушувались права на відпочинок та дозвілля-перше завдання; друге – називають до кого треба звертатись, коли порушуються права.

2 група – створюють колаж , в якому показують, як в нашій школі піклуються про дітей, їх права, здоров’я.

3 група – працюють за таблицею де записані права дітей, а їм треба дописати відповідні обов’язки  учнів.

  • Групи презентують свої роботи.

Заключна частина.

1.Гра «Саджаємо квіти» ( в групах діти на макетах клумб «саджають» відповідні квіти , показуючи цим як їм працювалося в команді.)

2.Гра «Святковий феєрверк» ( якщо очікування від уроку збулися – влаштовуємо над рідним колегіумом «феєрверк» - прикріпляємо різнокольорові зірочки – салюти…)

3.Прощання . Гра «Ланцюжок сильних долоньок».

Стати в коло, взятися за руки, передати по колу потиск дружніх долоньок при цьому промовляючи:

-         Всі ми діти молодці – будемо здорові!