Ноября 2018 Декабря 2018
По Вт Ср Че Пя Су Во
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ ВЧИТЕЛІВ КОЛЕГІУМУ

Самоосвіта вчителя є необхідна умова професійної діяльності педагога. Суспільство завжди пред'являло, і буде пред'являти до вчителя найвищі вимоги. Для того щоб вчити інших потрібно знати більше, ніж всі інші. І ці знання не повинні обмежуватися предметом і методикою його викладання. Учитель повинен бути в курсі передових технологій, мати знання в різних сферах суспільного життя, орієнтуватися в сучасній політиці, економіці та інше.

Активність  в самоосвітній діяльності – це головна умова успішної роботи кожного педагога. Протягом навчального року всі вчителі будуть працювати над власною самоосвітньою проблемою, яка відповідає загальній науково-методичній проблемі колегіуму. На початку вересня всі вчителі спланували роботу на рік за такими питаннями:

  1. Загальна тема самоосвітньої проблеми;
  2. Термін реалізації;
  3. Конкретна тема на поточний рік;
  4. Передбачувані результати роботи за рік;
  5. Факультатив, курс за вибором, що викладаєте.
  6. Тема статті, що можете запропонувати для газети «Панорама». (Відповідно до тем педагогічних рад, методичних місячників).
  7. Тема виховної проблеми (для класних керівників).

Теми самоосвітньої роботи вчителів різноманітні, але вони віддзеркалюють актуальні питання сучасної педагогічної науки, наприклад:

  1. Використання інтерактивних технологій з метою формування загально мовленнєвих компетентностей школярів
  2. Формування життєвих компетенностей  на уроках читання шляхом використання діяльнісного методу.
  3. Використання технології розвитку критичного мислення для формування ключових компетентностей школярів.
  4. Застосування діяльнісного методу в процесі розвитку критичного мислення учнів.
  5. Опанування принципів діяльнісного навчання за програмою «Росток» та їх практичне застосування на уроках початкової школи
  6. Розвиток фізичного потенціалу учнів шляхом упровадження технології навчання здоров’ю на основі розвитку життєвих навичок.
  7. Використання інноваційних технологій навчання для розвитку інтелектуальних та творчих здібностей школярів
  8. Застосування прийомів інтерактивного навчання на уроках  з метою розвитку творчого мислення школярів.
  9. Використання проектних технологій для формування творчого мислення учнів.
  10. Використання диференційованого підходу та продуктивних технологій для організації пізнавального спілкування та розвитку творчого потенціалу.
  11. Формування екологічного світобачення школярів шляхом реалізації принципів діяльнісного навчання.

Побажаємо вчителям успіхів та творчої наснаги!

Заступник  директора

з науково-методичної роботи

Третьякова Ю.Д.

 

Опитування

Новий сайт колегіуму