Сучасний колегіум

Октября 2017 Ноября 2017
По Вт Ср Че Пя Су Во
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Ласкаво просимо до Колегіуму №11

Еще статьи...

День батьківського самоврядування

З метою гуманізації взаємовідносин «педагоги – батьки – діти», оновлення форм і змісту співпраці з батьківською громадськістю 6 травня  проведено День батьківського самоврядування. Розпочався він з оперативної наради, на який було погоджено хід проведення заходу, уточнено  обов’язки кожного учасника.

В Дні батьківського самоврядування взяли участь 95 батьків. Серед них були спеціалісти у різних галузях, тому батьки змогли гідно виконати роль вчителів з більшості навчальних  предметів. Цікаво  пройшли уроки з математики та хімії, англійської та німецької мови, біології та навколишнього світу, фізичної культури, трудового навчання, дублери класних керівників провели години спілкування.

Подробнее...

 

В І Т А Є М О

З П Е Р Е М О Г О Ю !

Мащенко Олександра,

учениця 6-Б класу,

посіла ІІ місце

у ІІ (міському) етапі

Всеукраїнського конкурсу

«Найкращий читач України – 2015»

 

 

Видавнича діяльність колегіуму №11

2012-2014 рр.

Публікації

(в якому виданні)

Автор

Посада

Назва

Рік видання

«Актуальні проблеми формування системи управління якістю загальної середньої освіти» (Матеріали ІІ обласної науково-практичної конференції)

Іващенко І.В.

Заступник директора з виховної роботи

Використання альтернативних методів моніторингових процедур виховної діяльності в оцінюванні якості освіти.

2012

Матеріали науково-практичного семінару «Інтелектуальні здібності у структурі особистості старших підлітків як умова розвитку обдарованості»

(м. Київ, НАПН України, Інститут обдарованої дитини, національний центр «Мала академія наук України»)

Третьякова Т.М.

Третьякова Ю.Д.

Директор

Заступник директора з НМР

Робота педагогічного колективу колегіуму №11 по розвитку інтелектуальної обдарованості учнів.

2012

Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Обдаровані діти – інтелектуальний потенціал держави» (м. Гаспра, НАПН України, Інститут обдарованої дитини, національний центр «Мала академія наук України»)

 

Третьякова Ю.Д.

 

Заступник директора з НМР

Становлення особистісно орієнтованої моделі школи здоров’я, спрямованої на забезпечення повноцінного фізичного, психічного і духовного розвитку обдарованої дитини».

2012

Матеріали науково-практичного семінару «Психолого-педагогічні особливості навчання та виховання інтелектуально обдарованих дітей» (м. Київ, НАПН України, Інститут обдарованої дитини, національний центр «Мала академія наук України»)

Третьякова Т.М.

Третьякова Ю.Д.

Директор

Заступник директора з НМР

Розвиток соціальної активності учнів колегіуму шляхом удосконалення системи самоврядування.

2012

Матеріали круглого столу «Психологічні засади формування педагогічної майстерності вчителів у роботі з інтелектуально обдарованими учніми» (м. Київ, НАПН України, Інститут обдарованої дитини, національний центр «Мала академія наук України»)

Третьякова Т.М.

 

Директор

 

Становлення педагогічної майстерності та духовної культури педагогів як умова розвитку інтелектуальної обдарованості учнів.

2012

Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Філософсько-теоретичні та практико-зорієнтовані аспекти випереджаючої освіти для сталого розвитку»

Походєєва Л.О.

Заступник директора з навчально-виховної роботи

Впровадження елективних курсів у систему роботи навчального закладу як основний напрямок реалізації принципів особистісно орієнтованого навчання та соціалізації учнів.

2012

Нива знань №1 2012 р.

 

Канцера М.І.

Вчитель початкових класів

Формування екологічної свідомості молодших школярів.

2012

Журнал «Трудове навчання» №10 2012р.

Луганський В.Я.

Вчитель трудового навчання

Майстер-клас «Дерев’яна іграшка «Коник з возиком» (творчий проект).

2012

Практика випереджаючої освіти для сталого розвитку (Матеріали обласного науково-методичного семінару)

Третьякова Ю.Д.

Заст. директора з науково-методичної роботи

Розвиток екологічної культури учнів колегіуму №11 в інтересах сталого розвитку

Серпень,2013

Практика випереджаючої освіти для сталого розвитку (Матеріали обласного науково-методичного семінару)

Походєєва Л.О.

Заст. директора з навчально-виховної роботи

Введення елективних курсів та факультативів в колегіумі №11 – шлях до реалізації ідей освіти для сталого розвитку

Серпень,2013

Газета «Джерело» №3 2014 рік

Самойленко Н.Г.

Вчитель географії

Дивовижна подорож в світ географічних професій (розробка заняття гуртка)

Лютий 2014

Журнал «Нива знань» №3 2013

Канцера М.І.

Вчитель початкової школи

«Учуся приймати рішення» (розробка години спілкування)

 

2013

Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Філософсько-теоретичні та практико-зорієнтовані аспекти випереджаючої освіти для сталого розвитку»

 

Третьякова Т.М.

Третьякова Ю.Д.

 

Директор

 

Заступник директора

Розвиток інтелектуальної обдарованості учнів як умова формування інноваційної, соціально-активної, особистості

Грудень 2014

 

 

Практично орієнтовані проекти на уроках географії

та в позаурочний час

Самойленко Н.Г.

вчитель географії

 

Практично орієнтовані проекти спрямовані на конкретний практичний результат і пов'язані із соціальними цінностями учнів. Прикладом може бути очищення водойм, створення плану місцевості, облік транспортних засобів на автодорожніх магістралях свого міста, створення історико-географічної  хронічки свого населеного пункту. Цінність проекту полягає в реальності використання продукту на практиці та його здатності розв'язувати задану проблему. Як правило такий проект оцінюється фахівцями або іншими сторонніми людьми.

Тематика освітніх проектів може бути дуже різноманітною: експериментальне вивчення й використання природних явищ ( дощ, зміни температури повітря), дослідження технічних процесів (очищення вихлопних газів), створення теоретичних моделей, фантастичних і соціальних розробок, конструювання об'єктів із заданими властивостями та інші теми.

 

 

 

 

 

 

Метод проектів у виховній роботі

Поляков С.Я.

вчиталь історії
Колектив нашого навчального закладу працює над впровадженням інноваційних технологій. Найбільш ефективною виявилась така форма інноваційної діяльності як проектування. Адже, проектування це можливість творчої організації як навчальної так і виховної роботи учителя та учнів.      Прикладом впровадження методу проектів у колегіумі «Створення історико-краєзнавчого музею». Основним завданням музею має стати найповніше задоволення запитів учнів на інформацію, духовний та культурний розвиток, патріотичне виховання молоді, створення умов для вивчення, збереження і популяризації історії рідного краю, його культури, традицій. З власного досвіду можу сказати, що проектна діяльність дозволяє учням розвивати пізнавальні навички учнів та вміння самостійно конструювати свої знання, організувати змістовне проведення позаурочного часу. Прикладом може стати робота над проектом учнів 11 класу «Традиції моєї сім’ї. Сімейні реліквії». Змінюючи психологічний клімат в органах учнівського самоврядування  у класі я переорганізовую свою виховну роботу і роботу учнів на різноманітні види самостійної діяльності учнів, на пріоритет діяльності дослідницького, пошукового, творчого характеру. Основний чинник, який спонукав мене до використання проектів у виховній роботі це те, що він дозволяє включити у цей процес велику кількість учнів та організувати співпрацю учителя та учнів через активну та творчу діяльність. Розвиток пізнавальних інтересів, творчих навичок, уміння самостійно здобувати знання є метою застосування проектних технологій. Що може бути кращим для становлення особистості, ніж відчуття успіху і власної значущості від результатів власної діяльності. Таким чином, використання проектних технологій у виховній роботі створює умови для всебічного розвитку особистості у процесі організації творчої діяльності. Успіх упровадження проектної технології залежить від усвідомлення її значення, знання й дотримання ними алгоритму проектної діяльності.
Отже, час особистісно-орієнтованих технологій, а зокрема проектних  технологій, прийшов, і вміння використовувати цей метод – це показник високої кваліфікації і прогресивної діяльності виховника, спрямованості на творчий розвиток учнів, та учнівського самоврядування, підготовку їх до дорослого життя в суспільстві.

Подробнее...

IMG_5589

 

 

 

 

IMG_5590

 

 

 

IMG_5592

 

 

 

IMG_5596

 

 

IMG_5598

P2205831

 

 

P2205832

 

 

 

P2205851

 

 

P2205853

 

 

P2205856

 

IMG_5608

 

IMG_5619

 

 

IMG_5616

Вечір зустрічі випускників минулих років

 

Щороку школа гостинно відчиняє двері, запрошуючи випускників у рідні стіни на вечір-зустріч, де вони можуть повернутися у незабутні роки юності, які залишаються в пам’яті назавжди.

Подробнее...

Опитування

Новий сайт колегіуму